loading...
وبسایت تفریحی DJ Ho3ein
ارائه موزیک مجالس | DJ Apex √
تبلیغات

 

محل آگهی شما با 10.000 تومان ماهانه

 

 

dj hossein بازدید : 346 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (2)

در این بخش از  برای شما عزیزان و همراهان سری اول از عکسهای زیبا و دیدنی

بازیگر محبوب ترلان پروانه را در نظر گرفتیم

امیدواریم لذت ببرید و با نظر دادن در مورد مطالب سایت موجب دلگرمی ما برای ادامه راه باشید

عکسها در ادامه مطلب…

dj hossein بازدید : 439 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

در این بخش ازبرای شما عزیزان و همراهان سری اول از عکسهای زیبا و دیدنی

بازیگر محبوب زیبا بروفه را در نظر گرفتیم

امیدواریم لذت ببرید و با نظر دادن در مورد مطالب سایت موجب دلگرمی ما برای ادامه راه باشید

21 عکس از  زیبا بروفه در ادامه مطلب…

dj hossein بازدید : 385 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

سری جدید بازی جی تی ای اندروید ( جنگ در محله چینی ها ) GTA: Chinatown Wars 1.00 + دیتا ( نسخه کامل )


قیمت در گوگل پلی 4.99 دلار – محصول کمپانی نام آشنا بازیسازی راک استار


سوپرایزی برای تمامی کاربران اندرویدی با انتشار اولین نسخه از سری بازی های جی تی ای ( جنگ در محله چینی ها ) GTA: Chinatown Wars رقم خواهد خورد.

dj hossein بازدید : 339 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

زیباترین دختران شایسته 6 دهه اخیر,از شش دهه قبل تا کنون همه ساله شاهد برگزاری مسابقه ملکه زیبایی هستیم.در این مسابقات اکثر کشورها سعی می نمایند حضور داشته باشند.

dj hossein بازدید : 284 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

به راستی همگان درصددند تا قدمت همه عرصه های پزشکی، کشاورزی، صنعتی و… را بررسی کنند اما وقتی صحبت از انسان و پیدایش او در کره زمین می شود بی شک می گوییم که انسان موجودی است بافرهنگ اما آیا شاخص های فرهنگی که تاکید بر فرهنگی بودن جامعه انسانی دارد بر انسان های اولیه حاکم بوده است؟

dj hossein بازدید : 349 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر کیف پایتخت اوکراین حاکی از آن است که پلیس این کشور سه مرد مسلمان را به اتهام قتل یک مدل لباس 19 ساله که در مسابقات ملکه زیبایی جهان شرکت کرده بود، بازداشت کرد.

در همین راستا پلیس جنایی اوکراین اعلام کرد این سه مرد میانسال مسلمان که اصالتا از اهالی کشورهای عربی هستند، به اتهام قتل و سنگسار دختر جوانی که در شوهای لباس مدل بوده و در مسابقات ملکه زیبایی جهان چند باری شرکت کرده بود، بازداشت کرده است.

dj hossein بازدید : 306 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

چندش‌ آورترین جاذبه‌ های گردشگری در دنیا,باور کنید یا نه، برخی از پربازدیدترین مکان‌های گردشگری جهان اصلا جذاب نیستند و حتی بالعکس، ظاهری ناخوشایند و چندش‌آور هم دارند.

dj hossein بازدید : 380 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

به چه دلیل نباید پیش از ازدواج با نامزد خود زندگی کنیم,دوران نامزدی هرچند به عنوان بهترین دوره زندگی مشترک شناخته می شود، یکی از دوران های حساس یک رابطه است.

dj hossein بازدید : 364 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

در این برنامه چهره هایی چون امیرحسین رستمی، سیاوش خیرابی، حسین سلیمانی، پرند زاهدی، سید محمد کاظمی، پرویز شفیع زاده، شاهین جمشیدی، محمدرضا احمدی و حمید شفیع زاده به عنوان میهمان حضور داشتند.

dj hossein بازدید : 217 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

روز گذشته احضاريه يي از دادسراي فرهنگ و رسانه به دست تهمينه ميلاني، نويسنده و كارگردان سينما رسيد. در اين احضاريه آمده بود او به دليل انتشار فيلمنامه «شهرزاد» بايد ظرف سه روز خودش را به دادسراي فرهنگ و رسانه برساند. تهمينه ميلاني درباره اين احضاريه گفت: وقتي فيلمنامه «شهرزاد زن هزار و يك شب» را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد منتشر كردم، به خاطر متن باشكوه و حماسي آن كه حاصل سه سال از عمرم است، منتظر تشويق و تقدير بودم، اما متاسفانه روز گذشته احضاريه يي به دست من رسيد كه از ديدن آن دچار شوك شدم. در اين احضاريه اعلام شده بود من با اين كتاب كه توسط انتشارات كتابسرا منتشر شده به تبليغ عليه نظام پرداخته ام.

dj hossein بازدید : 160 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

تلاش های تان برای آرام کردن درد و کج خلقی ناشی از قاعدگی فایده نداشته است؟! هر ماه برای خانم ها به دو قسمت تقسیم می شود؛ دو هفته ای که حال شان خوب است و دو هفته ای که بی حوصله و بی حال هستند! البته شدت این موضوع در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد. با این حال اغلب خانم ها از یک هفته مانده به قاعدگی شان تغییرات خلق وخو، درد های سینه، درد زیر شکم، سردرد و... را تجربه می کنند و با وجود همه سختی اش، با آن کنار می آیند. اما گاهی اوقات این علائم آنقدر شدید است که زندگی فرد را مختل می کند! اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید این مقاله را بخوانید.

dj hossein بازدید : 268 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

تناسب اندام و زیبایی پوست زنان کره ای و ژاپنی در واقع جزو منحصربه فردترین های دنیاست اما چرا؟ راز این زیبایی پوست و تناسب اندام آنها چیست که حتی انها در سنین بالا هم جوانی و جذابیت دارند.

dj hossein بازدید : 167 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

اگر از شبکه های اجتماعی استفاده کرده باشید حتما با گزینه "افرادی که ممکن است بشناسید" روبرو شده اید. در این گزینه با توجه به الگوریتم های خاصی به شما نشان می دهد که افرادی هستند که ممکن است با شما جور باشند و بتوانید دوست شوید

dj hossein بازدید : 186 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

واکنش جالب بهنوش بختیاری نسبت به عکس سانسور شده اش

بهنوش بختیاری هنرمند طنز کشورمان عکس زیر را بر روی اینستاگرام خود قرار داد و زیر آن نوشت:

dj hossein بازدید : 244 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

جنیفر لوپز به اخبار و شایعات اخیری که در مورد او در سایت ها و مجلات با تیتر "جنیفر لوپز در جستجوی شوهر" منتشر شده بود پاسخی داد و حقیقت این رابطه را فاش کرد.

dj hossein بازدید : 159 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

این بار ماجرا به یك فوتبالیست خارجی برمی گردد كه نسبت به گذشته بدجوری افت كرده و داستان آپارتمان مجردی اش نقل محافل فوتبالی است و چندی پیش حادثه ای در یك مجتمع در خیابان فرشته به وجود آورده است. ظاهراً این فوتبالیست پر سروصدا سوار آسانسور می شود كه یك دختر ایرانی هم در آن آسانسور بوده است. همین كه در آسانسور بسته می شود این بازیكن معروف كه گویا حال و احوال عادی نداشته، به طرف آن خانم جوان حمله ور می شود و ...

dj hossein بازدید : 199 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

استفاده سایت رسمی بایرن مونیخ از نام خلیج فارس خشم کشورهای عرب کناره جنوبی خلیج فارس را برانگیخت. بایرن مونیخ با تمام ستارگان خود قطر را به عنوان محل برپایی اردوی آماده سازی زمستانی اش انتخاب کرد. این اردوی 9 روزه در یک کشور عربی برگزار می شود اما سایت رسمی بایرن مونیخ و همچنین روزنامه بیلد آلمان در اقدامی جالب از نام "خلیج فارس" برای بازتاب خبرهای اردوی زمستانی بایرن استفاده کرده اند که خشم کشورهای عربی را برانگیخته است.

dj hossein بازدید : 180 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

پليس مغرب، يک پدر بي رحم را به جرم زنداني کردن پسرش به مدت شش سال در اصطبلي در منطقه "اقليم الجديده" دستگير کرد. اين جوان مغربي، در حالي يافت شد که از شدت ضعف جسماني و بيماري، قادر به ايستادن نبود و با آمبولانس به بيمارستان منتقل شد.

dj hossein بازدید : 331 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)
نتایج این تحقیق در نشریه اعتیاد به چاپ رسیده است.


تحقیقات نشان می دهند افرادی که تا نیمه های شب بیدار می مانند، بیشتر از سایرین ممکن است به سیگار روی آورند و همچنین سخت تر می توانند این عادت را ترک کنند.

dj hossein بازدید : 150 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

دادستانی تهران بازداشت پگاه آهنگرانی را تایید كرد..(بازیگر)

 
 
«پگاه آهنگرانی» قصد سفر به كشور آلمان را داشته است. او فرزند منیژه حكمت و جمشید آهنگرانی است و هم اكنون….
dj hossein بازدید : 187 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

یک روزنامه یهودی که تصویر هیلاری کلینتون را از عکس منتسب به اتاق فرماندهی عملیات ترور بن لادن به دلیل جاذبه جنسی حذف کرده بود، از وی عذرخواهی کرد.

dj hossein بازدید : 364 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

 

شما می توانید از این شکلک ها برای نظر دادن در وبلاگ دوستانتان و یا پست های وبلاگتان استفاده کنید


...........|""""""""""""""" " """"""""||_ 
...........|..........*____* ........|||"|""___ 
...........|________________ _ |||_|___|) 
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' 

به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا

مابقی در ادامه مطلب....

dj hossein بازدید : 262 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

لیست 100 زن جذاب در سال 2014 که توسط سایت های خبری دنیا اعلام و انتشار یافته است.

هنوز معیار اصلی این مسابقه مشخص نشده ولی نکته جالب رتبه ی گلشیفته فراهانی در بین این 100 زن میباشد که رتبه 6 را به خود اختصاص داده هست حتی ستارگانی مانند سلنا گومز ، تیلور سوئفت و جنیفرلوپز هم رتبه ای که  گلشفته  آورده است را نیاوردن.

dj hossein بازدید : 368 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

 

زیباترین و جدیدترین مدل های لباس مجلسی  زنانه برند zara زارا

امیدواریم از مشاهده این مدل لباس ها نهایت استفاده را  ببرید

مد روز : حرفه ای ترین سایت مدل لباس در ایران


dj hossein بازدید : 290 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.
 

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

 

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

*******

dj hossein بازدید : 729 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

این تیتر در یکی از روزنامه ها توجه ما را به خودش جلب می کند: «چشمک زدن در تهران ممنوع شد!»
با خودمان می گوییم دم مسئولان گرم با این قانون هایشان! اصلاً هر چه می کشیم از این چشمک می کشیم! فکرش را بکنید، اگر چشمک وجود نداشت، بسیاری از اتفاقات بد به وقوع نمی پیوستند!

dj hossein بازدید : 187 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)
بهنوش بختیاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، از ادغام شبکه‌های تلویزیونی و کوچک‌سازی صداوسیما ابراز رضایت کرد و گفت: شخصا از همان ابتدا هم با تعدد شبکه‌ها موافق نبودم؛ چراکه به نظرم برای بیننده هیچ جذابیتی ندارد و حالا ادغام شبکه‌های تلویزیونی بهترین کار است.

بقیه در ادامه مطلب ....

dj hossein بازدید : 271 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

روزی از یک ریاضیدان نظرش را در باره انسانیت پرسیدند ، در جواب گفت : 


اگر زن یا مرد دارای ادب و اخلاق باشند : نمره یک میدهیم 1

اگر دارای زیبائی هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم : 10

dj hossein بازدید : 270 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

اینستاگرام محل اجتماع بهترین عکاس های جهان و میلیون ها کاربر است که عکس ها و ویدیو های خود را در آن منتشر می کنند. بسیاری از کاربران با استفاده از امکانات ویرایش عکس در اینستاگرام ٬ عکس های خود را به بهترین شکل در آورده و با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

dj hossein بازدید : 344 شنبه 20 دی 1393 نظرات (1)

از آنجا که بعضی از صحنه ها در چند روز فیلمبرداری می شود، عوامل صحنه مدام حواس شان است که در پلان قبلی بازیگر چه چیزی پوشیده بود یا وسایل صحنه در چه وضعیتی بودند. چون اگر به این نکته ها توجه نشود ممکن است اشتباهات فاحشی موقع تصویربرداری به وجود بیاید.

به گزارش پارس ناز به نقل از سرنخ ، اشتباهاتی که در فیلم های سینمای خودمان زیاد دیده اید و شاید با خودتان فکر کنید این اتفاق ها فقط در سینمای ما رخ می دهد. اما بهتر است بدانید که هالیوود و بزرگترین فیلم هایی که در این فضا ساخته شده اند هم سوتی های زیادی داشته اند. شاید باورتان نشود اما گاهی تعداد سوتی های موجود در یک فیلم به 400 عدد هم می رسد.

dj hossein بازدید : 160 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

5 فناوری آینده که شما معتاد آنها خواهید شد,اعتیاد به محصولات الکترونیکی، بازی‌های ویدیویی، اینترنت و دیگر نتایج فناوری موضوعی جدید نیست اما با آشنایی با مواردی که امکان درگیرکردن افراد به شکل اعتیاد را افزایش می‌دهند،

تبلیغات

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
با سلام در این وبسایت همه جور مطلب و یا عکسی اضافه خواهد شد برخلاف اسم این وبسایت و شغل من این وبسایت فقط مخصوص موزیک نخواهد بود اینجا جایی برای سرگرمی و گذراند وقت هست ;-) امیدوارم راضی باشید درضمن با ثبت نام و ارسال مطلب در انجمن ها و بحث و گفتگو شما هم با من همراه باشید باتشکر Dj Ho3ein
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تماس با ما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 73
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 207
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 131
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,033
  • بازدید ماه : 1,033
  • بازدید سال : 44,458
  • بازدید کلی : 255,054
  • کدهای اختصاصی
    مکان تبلیغات شما
    میزبانی وب با قیمت مناسب میزبانی وب داخل ایران از 5 هزار تومان ماهیانه
    با 40 درصد تخفیف میهن وب هاست
    افزایش بازدید وبسایت افزایش بازدید و رتبه وبسایت شما 100٪ تضمینی
    تا دیر نشده امتحان کنید ّAlexa
    محل تبلیغات شما » تبلیغات متنی شما در این مکان با بازده
    با 40 درصد تخفیف www.DJho3ein.rozblog.com
    محل تبلیغات شما » تبلیغات متنی شما در این مکان با بازده
    با 40 درصد تخفیف www.DJho3ein.rozblog.com
    محل تبلیغات شما » تبلیغات متنی شما در این مکان با بازده
    با 40 درصد تخفیف www.djho3ein.rozblog.com

    DJhossein

    تبلیغات

    بهترین مکان برای آگهی شما به هزینه اندک

    بازی آنلاین